15 Temmuz 2016 Cuma

"VİDEO TİME""

Merhaba arkadaşlar. Bugün bir şey öğretmeye değil sizinle çok beğendiğim bir şey paylaşıcam.


Yukarıda gördüğünüz kişiler Hawaii'de yaşıyorlar. Gördüğünüz gibi gerçekten harika çalıyorlar. Onları ilk izlediğimde büyük bir heyecanla "Hemen ukulele çalmayı öğrenmeliyim" demiştim ve ilk ukemi almıştım. Ve eğer söyleme gerekirse gerçekten buna  değdi. İlk sırf bu şarkı için almıştım ama sonra ukulelenin harika bir müzik aletini olduğunu keşfettim ve hemen diğer şarkıları öğrenmek istedim.

Yukarıdaki kişiler Honoka ve Azita. Honoka 18, Azita ise 15 yaşında. Gerçekten harika çalıyorlar. Ve bu şarkıya bayılıyorum. Youtube kanallarıda var. Takip etmenizi öneririm.

Şarkının adı Bodysurfing. Herb Ohta nam-ı değer Ohta San tarafından yazılmıştır. Çok güzel bir şarkı. Yakın zamanda tab okumayı öğrenince size bu şarkının tabını göstericem. 

Görüşmek üzere......


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder